Papad to chrupki naleśnik, który jako przysmak kuchni indyjskiej, zyskuje coraz większą popularność na świecie. Właśnie dlatego jedna z firm specjalizująca się w produkcji tej przekąski postawiła na rebranding swojego czołowego produktu, by dostosować go do bardziej globalnych zasięgów.
Rebranding całego opakowania
Główna postać logo została zmieniona, a pod nią umieszczono napis zarówno w formie indyjskiej jak i angielskiej, by produkt mógł trafić do szerszego grona konsumentów. Aby pójść o krok dalej zastosowano również napisy w językach bengalskim, gudżarackim, malajalamskim, pendżabskim i urdu.
Aby wyróżnić papady w każdym zakresie, stworzono także zestaw ikon, który jasno wskazywałby na procesy lub składniki użyte podczas ich produkcji. Poszczególne symbole obrazują ręczne walcowanie placków, suszenie ich na słońcu, użycie bezglutenowych składników, czy użycie aktywowanego węgla drzewnego (Sajji). Rebranding przyczynił się nie tylko go wizualnej zmiany, ale również do lepszego przekazu informacji.
Wszystkie cechy nowego opakowania połączone są w harmonii żywych kolorów, które emanują ciepłem, miłością i chęcią do życia.
Design: Design Dimensions