Co zrobić, aby produkt był bardziej wiarygodny w oczach klienta? Jak pokazać jego jakość jeszcze przed otwarciem? Rozwiązanie – pudełko z okienkiem!
Zadaniem agencji było opracowanie projektu opakowania i dostosowanie koncepcji projektu do gamy produktów Bio Jogurty z naturalnym nadzieniem owocowym dla marki 3K2K.
„Molochniy Kit” to jeden z wiodących producentów mleka na Uralu, łączący kilka zakładów produkcyjnych i dom handlowy. Firma została założona w 1999 roku i jako pierwsza w regionie rozpoczęła produkcję mleka, kefiru i jogurtów w plastikowych butelkach PET. Od 2012 roku firma produkuje mleko UHT w aseptycznym opakowaniu Tetra Pak.
Pudełko z okienkiem – czyli podkreślone walory produktu
Produkt wykorzystuje naturalne składniki: pełne mleko, śmietanę oraz owocowy wkład, więc agencja postanowiła podkreślić naturalność produktu. W projekcie wykorzystano pudełko z okienkiem na środku kubka – przez które widoczna jest pierwsza warstwa produktu i przezroczyste okienko na spodzie opakowania – przez które widać owocowy wkład jogurtu.
Design: Unibe