K9 Design przygotowało białe pudełka kartonowe na mydło – prosty design przyciąga uwagę i podkreśla wartości marki.
Agencja K9 Design przygotowała opakowania zgodnie z kierunkiem projektowania – „Pure”. Pudełka na ręcznie robione mydło, które wykorzystuje naturalny olej i ług, kojarzą się z luksusem i wyjątkowością.
„Zaproponowaliśmy prostą koncepcję, która ma na celu uruchomienie i skierowanie do odpowiedniego segmentu rynku. W otworach, które zaprojektowano na opakowaniu, jest rozróżnienie różnych kolorów mydła i uchwycenie najlepszego obrazu z całej wizji, aby podkreślić znaczenie czystości i prostoty mydła”.

Kolor biały jest głównym kolorem całego projektu opakowania – zdaniem projektanta jest to najlepszy sposób na zaprezentowanie wartości produktu, jaką jest czystość i prostota. Aby osiągnąć cel, zdecydowano o użyciu oryginalnego papieru serii Arjowiggins produkowanego Wielkiej Brytanii.
W pudełku wykonano nadruk w technice offsetowej oraz tłoczenie na gorąco. Aby podkreślić wyjątkowość opakowania, pudełko posiada otwory przedstawiające kolor każdego produktu – pozwala to na szybką identyfikację i ułatwia wybór.


