Opakowania

Nowa kolekcja opakowań wraz z nową porą roku

nowa kolekcja opakowań

Wraz ze zmieniającymi się porami roku warto zadbać o nowy design, powiewający świeżością. Wiosna to najlepszy czas, aby powstała nowa kolekcja opakowań marki.

Zadaniem agencji było opracowanie globalnego sezonowego projektu regularnych opakowań i dostosowanie go do asortymentu kolekcji wiosennej. Projekt kolekcji miał pasować do pozycjonowania i ogólnego stylu marki. Powstała więc nowa kolekcja opakowań.

Lindt & Sprüngli to szwajcarski producent czekolady i uznany lider na rynku czekolady premium, oferujący duży wybór produktów na całym świecie. W ciągu 175 lat swojego istnienia Lindt & Sprüngli stało się znane jako jedna z najbardziej innowacyjnych i kreatywnych firm produkujących wysokiej jakości czekoladę pod kluczową marką Lindt.

 

Nowa pora roku – nowa kolekcja opakowań

Nowa kolekcja opakowań powstała w oparciu o pierwszy wiosenny kwiat i symbol wiosny – krokus. Uważa się, że roślina ta jest rodzajem symbolu nadejścia wiosny, a jednocześnie jest ostatnim kwiatem roku, który otwiera i zamyka sezon. Kolekcja sezonowa została zaoferowana w kilku krajach na całym świecie, w tym w Rosji.

nowa kolekcja opakowańDesign: Unibe

Poprzedni postNastępny post