Opakowania

Zdrowe śniadanie w zachęcającym brandingu

Agencja & SMITH opracowała nowatorski design dla nowego produktu śniadaniowego AYEM. Głównym zadaniem stało się przekazanie wiedzy klientom, w jakim sposób powinni dbać o swoją dietę oraz udowodnienie, że AYEM jest odpowiedni nawet dla początkujących.

 

Co wyróżnia produkt?

Nowa idea śniadania o wysokiej zawartości białka i Omega 3 ma pozwolić dobrze wkroczyć w nowy dzień. AYEM polega na zapewnieniu ciału i umysłowi wystarczającej ilości potrzebnych składników, które dostarczają energii każdego dnia.

Design zachęcający wszystkich klientów

Opakowanie produktu AYEM utożsamia się z ideą zupełnie nowego i zdrowego śniadania. Pragnąc trzymać się z daleka od „naukowego” wyglądu i stylu, design jest prosty, kolorowy i zabawny. & SMITH połączył siły z ilustratorką Beth Walrond, aby stworzyć zestaw ilustrowanych postaci, które składają się na logo AYEM. Ponieważ AYEM może przynieść korzyść każdemu, każda postać celowo pokazuje, że nie trzeba być sportowcem, aby korzystać z pełnowartościowych produktów każdego dnia.

Dan Bernstein, kreatywny partner & SMITH mówi: „AYEM od początku był świetnym projektem start-up z innowacyjnym produktem „good-for-you”, który wybijał się spośród typowych produktów śniadaniowych. To nie była zwykła owsianka, jogurt czy coś, co jest nam dobrze znane. Naszym zadaniem była edukacja klienta, czym tak naprawdę jest produkt oraz jak bardzo może pomóc każdemu, kto mu zaufa. Największą wartością było upewnienie się, że sprzedajemy AYEM jako posiłek, a nie suplement diety lub produkt w proszku. Wiedzieliśmy, że branding musi dopasować się do potrzeb wszystkich klientów.”.

Poprzedni postNastępny post