Marketing, Opakowania

Projekt pomagający wkroczyć w kobiecość

Agencja promująca markę Straight Forward Design stworzyła przyciągające wzrok opakowanie. Zawiera ono wciągające materiały edukacyjne dla marki Betty, zajmującej się pielęgnacją kobiecą, która stara się przełamać bariery i pomóc dziewczętom wkroczyć w okres dorastania w zabawny oraz bezproblemowy sposób.

 

Firma macierzysta Betty dostrzegła szansę na wzmocnienie pozycji młodych dziewcząt i zniesienie tematu tabu otaczającego dojrzewanie. Badania wykazały, że wiele dziewcząt ma zróżnicowane potrzeby, dlatego produkt Betty został stworzony dla przedziału wiekowego od ośmiu do szesnastu lat.
Straight Forward Design ściśle współpracował z zespołem Betty, aby stworzyć markę, która mówi bezpośrednio do młodych dziewcząt.
Celem było stworzenie pozytywnej strategii pakowania i komunikacji, która zapewni dziewczętom zrozumienie praktycznych aspektów miesiączki, rozwoju fizycznego oraz emocjonalnego.

Przydatne dla mamy i córki

Straight Forward Design zastosował dwupoziomowe podejście do komunikacji on-pack. Na zewnątrz produkt rozmawia z mamami w kwestii zakupu, o informacjach na temat rozmiaru, dopasowania oraz naturalnych materiałów i opakowania. Wewnątrz opakowania jest jasny, zabawny i odwołuje się bezpośrednio do dziewczynek.
Amanda Hollwey, pełniąca obowiązki szefa działu Performance Marketingu, powiedziała: „Projekt Straight Forward Design naprawdę pokazał, że koncepcja polega na pomaganiu dziewczętom w ich wkroczeniu w kobiecość. Strategia marki i komunikacji całkowicie walczy ze stereotypami i sprawia, że ​​dziewczyny dzielą się doświadczeniami i wspierają się nawzajem. ”

 

Poprzedni postNastępny post