Opakowania

Projekt etykiety na regionalny alkohol

projekt etykiety

Projekt etykiety na regionalny alkohol to nie lada wyzwanie. Jak trafić do lokalnej społeczności poprzez jej historię i tradycję?

W związku z ponownym uruchomieniem i rozszerzeniem linii asortymentowej znaku towarowego Parma konieczne było zaprojektowanie opakowania, które wzbudziłoby zaufanie do lokalnego rynku i spowodowałoby bezpośrednią komunikację lokalną z regionem macierzystym. Projekt etykiety skoncentrował się na unikalnych cechach produktu i wyróżnił go wśród innych przedstawicieli w regionie.
Koncepcja wizualna linii Parma TM oparta została na historii regionu, znanej zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. „Perm Animal Style” (styl ozdobny) – powstał niezależnie na terytorium Perm, budując swoje wzory z elementów warunkowego obrazu zwierząt, postaci ludzkich i ptaków. Koncepcja została oparta na obrazach „Matki Kaczki” i „Ludzkości” – których wizerunek jest znakiem rozpoznawczym regionu.

 

projekt etykiety

Design: Unibe

Poprzedni postNastępny post