Opakowania

Opakowanie spożywcze na owoce!

opakowanie spożywcze

Oddanie wartości rodzinnych i miłości do produktów to coś niezwykle ważnego w procesie produkcji. Jak przelać swój zapał również na opakowanie spożywcze, by więcej klientów chciało po nie sięgnąć?

W 1981 roku, Sue i John Gibb byli hodowcami jagód w Nelson i sprzedawali oraz dostarczali swoje produkty lokalnie. Myśląc o tym, jak mogą dostarczyć jagody do kuchni nowozelandzkich, wpadli na pomysł ich zamrożenia, a następnie pakowali je, aby mogły zostać wysłane do wszystkich zakątków kraju. Ta radykalna idea stworzyła nową markę mrożonych owoców „Sujon”. Ich produkty są świetnej  jakości, ale opakowanie spożywcze było już przestarzałe w porównaniu do wielu marek konkurencji, co utrudniało rozpoznanie kluczowych wartości marki.

opakowanie spożywcze

Zmiany kontra opakowanie spożywcze

Nadszedł więc czas na zmiany. Począwszy od podstawowych wartości rodzinnych marki, zostały wycięte wszystkie niepotrzebne wiadomości, które pokrywały całe opakowanie spożywcze. Nowe pudełko łączy naturalną funkcjonalność, kolory oraz fakturę produktu z konkretnymi owocami, które są bohaterem każdego z nich. Od teraz świeży wygląd, którym wyróżnia się opakowanie spożywcze, zdobi wystrój każdego zamrażarki!

Design: Onfire Design

Poprzedni postNastępny post