Opakowania

Opakowania na produkty bio

opakowania-na-produkty-bio2

Dużo mówi się teraz o zdrowej żywności – ale czy opakowania na produkty bio powinny być także odpowiednie i ukierunkowane na ich przeznaczenie? Dowiedz się, jaki design pasuje do zdrowej żywności!

 

Cel produktów bio

W produktach bio najważniejsze jest życie w zgodzie z naturą. Firma Animo Mantra w swoich wyrobach skupiła się w szczególności na tym, aby utrzymać pełnowartościową, odżywczą dietę roślinną, starannie dobierając rośliny strączkowe i nasiona pod kątem ich maksymalnej wartości odżywczej, a następnie umiejętnie łącząc je z pysznymi i naturalnymi ziołami oraz przyprawami. Wynik? Nic innego jak pyszne jedzenie, minimalnie przetworzone i wolne od zbędnych dodatków. Bez glutenu, przetworzonych skrobi, proszków białkowych, orzechów sojowych lub drzewnych: tylko warzywa, rośliny strączkowe, nasiona, zioła i przyprawy. Niezależnie od tego, czy ktoś jest weganem, czy spożywa warzywa tylko co jakiś czas, te produkty odżywiają ciało, wywołują uśmiech duszy i pozostawiają lżejszy ślad na naszej planecie.

opakowania-na-produkty-bio3

 

Opakowania na produkty bio nawiązujące do filozofii marki

Marka Amino Mantra została założona przez męża i żonę: Pritesha Kajarię i Tranga Duong-Kajarii. Ich cała pasja do zdrowej żywności i pragnienie wywarcia pozytywnego wpływu na świat absolutnie zainspirowały twórców opakowania na produkty bio. Poczuli się zobowiązani, by wierne dopasować wizualny obraz marki do jakości produktów, które ta para tworzy z miłością oraz własną filozofią. Postanowili to osiągnąć projektem malowanym “ręcznie”, ukazując wyjątkową, rzemieślniczą troskę, na którą Pritesh i Trang kładą duży nacisk. Proces projektowania opakowania na produkty bio z cyfrowego, został zamieniony na zwykłą metodę rysowania ołówkiem na kartce papieru. To pozwoliło artystom swobodnie tworzyć typografię i ilustracje, które ukazywały spontaniczność i uczciwość. Dzięki tej eksploracji ewoluowała także idea symbiotycznej relacji między roślinami i ludźmi, którą następnie wizualnie uchwycono poprzez interakcję prostych rysunków ludzi z kluczowymi warzywami dla każdego wariantu produktu. Ta delikatna, ale sugestywna grafika została przeniesiona na opakowania na produktu bio i w cudowny sposób zsynchronizowała się z „ziemistą”, ale współczesną paletą kolorów. Ostatecznie projekty zostały wydrukowane na niepowlekanym materiale, który pozwolił na fakturowe wykończenie opakowań. Aby ukończyć projekt, stworzono kampanię społecznościową i stronę internetową. Te platformy multimedialne nie tylko podkreślają wspaniałe produkty, które tworzą Trang i Pritesh, ale także szczegółowo opisują filozofię „oddawania”, która jest tak integralną częścią historii Amino Mantra.

opakowania-na-produkty-bio1

Design: Curious Design

Poprzedni post