Marketing, Newsroom

Odsłona nowej kampanii wizerunkowej WP

Realizowane do końca stycznia działania reklamowe będą się koncentrować na ważnych, łączących Polaków wydarzeniach. Celem kampanii jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski, jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia.

Realizowane do końca stycznia działania reklamowe będą się koncentrować na ważnych, łączących Polaków wydarzeniach.  Celem kampanii jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski, jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia.

Kampania ma przypomnieć, że Polacy mają wiele wspólnego i powinno przykładać się więcej uwagi do tego , co nas łączy, a nie dzieli.  Działania reklamowe mają dodatkowo utrwalić w świadomości użytkowników fakt, że obecnie Wirtualna Polska to również telewizja, dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, w wybranych platformach satelitarnych i telewizjach kablowych oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Poprzedni postNastępny post