Design

Nowy pomysł na piwo – limitowana etykieta

etykieta

Al Capone to browar w Porto Alegre w Brazylii. Wraz z rozwojem browar rozpoczął produkcję specjalnej linii limitowanych etykiet, które są wydawane co miesiąc, co stwarza dodatkowe wyzwanie dla projektantów.

Biorąc pod uwagę, że w Brazylii istnieje duża konkurencja ze względu na nowy design browarów, zróżnicowanie w etykiecie ma zasadnicze znaczenie dla wyrażenia istoty marki i zdobycia nowych konsumentów. Dodatkowo większość decyzji o zakupie ma miejsce w gondoli, czyli na łodzi – tak więc istnieje duże zapotrzebowanie na szybkie przyciągnięcie uwagi konsumenta poprzez etykietę. Konieczne było więc stworzenie nowej linii – innej niż tradycyjna.

etykieta

Pomysł na comiesięczną zmianę etykiety

Wyzwaniem stało się stworzenie etykiet z możliwością łatwej adaptacji na rynku, aby przyspieszyć comiesięczne odsłony marki. Etykiety należało zarówno rozróżnić,  jak i stworzyć rozpoznawalny wzorzec całej marki. Tak więc zaprojektowano etykietę, w której małe zmiany wprowadzają własną tożsamość do każdego stylu serii i tworzą wizualną jedność między pakietami.

Poprzez zróżnicowanie gradientów użytych na etykietach, każdy może rozpoznać, że chodzi właśnie o konkretną markę. Numery serii zmieniają się wraz z każdym wydaniem i są podświetlane, aby szybko przedstawić liczbę wydanych stylów.

Design: StudioBah Branding & Design

Poprzedni postNastępny post