Marketing, Opakowania

Nowe opakowania napojów Kubuś Play

Lemon Sky J. Walter Thompson opracowała komunikację storytellingową, w ramach której zaprojektowała nowe opakowania napojów Kubuś Play!, Play! Lemoniada, Kubuś Waterrr oraz lodów Kubuś Play!.

Lemon Sky J. Walter Thompson opracowała komunikację storytellingową, w ramach której zaprojektowała nowe opakowania napojów Kubuś Play!, Play! Lemoniada, Kubuś Waterrr oraz lodów Kubuś Play!.

Agencja stworzyła serię nowych opakowań dla wszystkich smaków limitowanej edycji marki Play! Lemoniada (Kubuś) oraz opakowania konkursowe dla dwóch linii produktów marki Kubuś: Waterrr i Play! Zaprojektowała też opakowania dla nowej linii lodów Kubuś, które niedawno pojawiły się w sklepach. Powstało łącznie kilkanaście nowych projektów w oryginalnej linii graficznej opartej na storytellingu.

Głównym założeniem komunikacji na produktach jest angażowanie dzieci poprzez opowiadane na opakowaniach fantazyjne, nowoczesne i dynamiczne historie. Z projektów bije energia, świeżość oraz pozytywny przekaz, przez co produkty Kubusia zachęcają do zabawy i aktywnego wypoczynku. Dla dzieci opakowania stają się częścią przygody przeżywanej „tu i teraz”. Wart uwagi jest niebanalny design, ciekawa kreska rysunków oraz duża liczba szczegółów, która pozwala odkrywać młodym konsumentom coś nowego za każdym razem.

Poprzedni postNastępny post