Opakowania

Nowe opakowania klocków firmy WADER

Kultowe klocki z tworzywa sztucznego dla dzieci, produkowane od ponad 20 lat przez WADER-WOŹNIAK, pojawią się w lutym na rynku w opakowaniach o nowej szacie graficznej.
pudełko wader

Kultowe klocki z tworzywa sztucznego dla dzieci, produkowane od ponad 20 lat przez WADER-WOŹNIAK, pojawią się w lutym na rynku w opakowaniach o nowej szacie graficznej.

Projekt opakowań dla serii Middle Blocks składa się z trzech pudełek różniących się wielkością (Basic, Big i Super Big), co jest podyktowane ilością elementów i naklejek zawartych w każdym zestawie. Projekt miał na celu odświeżenie obecnej szaty graficznej tej serii.

– Przy rozpoczęciu współpracy dostałam wytyczne o zachowaniu charakterystycznych „paneli” bocznych, pojawiających się na wszystkich opakowaniach produktów firmy WADER, aby zachować tą spójność. Zdecydowałam się na wprowadzenie elementów w czystej bieli, tak by były one jak najbardziej neutralne i nie odwracały uwagi od tego, co najistotniejsze, czyli klocków i bajkowego tła, tworzących spójną, kolorową całość. Jeżeli chodzi o tła – nawiązują one tematyką do naklejek (również zaprojektowanych przeze mnie) przeznaczonych do umieszczania na klockach i mających funkcję edukacyjną, zawartych w każdym zestawie. W konsekwencji na pudełku Basic widzimy targ owocowy, na pudełku Big – afrykańską sawannę, a na pudełku Super Big – miasto. Grafiki te są kolorowe i miękkie w swej formie, tak by jak najlepiej trafiać do najmłodszych odbiorców. Tyły opakowań zawierają kolejne grafiki z przedstawieniem scenek innego wykorzystania klocków i elementów zawartych w każdym zestawie oraz wizualizacje pozostałych zestawów z tej samej serii – wyjaśnia Karolina Grychnik, projektantka opakowania, absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach.

Prace nad stworzeniem nowej identyfikacji wizualnej obejmowały również logotypy. Unowocześnione zostało logo serii, większość napisów zaprojektowano w stylu „hand letteringu”, jak również wprowadzono nowe ikonki informacyjne: „Big Pieces”, „WASHable” i „+1”. Trochę szkoda, że przy okazji firma WADER nie zdecydowała się redesign swojego głównego logo.

(źródło: http://wader.toys)

Poprzedni postNastępny post