Marketing, Opakowania

Nowa linia opakowań pierników Kopernik S.A.

Najstarsza w Polsce, Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A. pragnie uchylić nam rąbka swych tajników poprzez krótkie opowieści na opakowaniach nowej linii produktów „Z serca fabryki”, zdobione archiwalnymi zdjęciami miejsca, w którym powstają i ludzi, którzy je tworzą.

Najstarsza w Polsce, Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A. pragnie uchylić nam rąbka swych tajników poprzez krótkie opowieści na opakowaniach nowej linii produktów „Z serca fabryki”, zdobione archiwalnymi zdjęciami miejsca, w którym powstają i ludzi, którzy je tworzą.

Wyjątkowość produktów Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A, m.in.: nadziewanych pierników w różnych kształtach, lukrowanych lub w czekoladzie oraz tradycyjnych np. Katarzynek, tkwi w tajnikach znanych jedynie Mistrzom Piernikarskim z toruńskiej Fabryki. Ich wiedzą właśnie, inspirowana jest nowa linia produktów „Z serca fabryki”. To w niej wszystko się zaczyna. Starannie dobrane składniki najwyższej jakości, sekretne receptury, kilkusetletnia tradycja i wiedza pokoleń składają się na niezapomniany smak pierników.

Fabryka Cukiernicza Kopernik S.A., jako jedyny spadkobierca tradycji toruńskiego piernikarstwa, mając poczucie odpowiedzialności za kontynuowanie dzieła ludzi, którzy tą fabrykę stworzyli, oddaje w nasze ręce nową linię produktów w pięknych i zaskakujących opakowaniach. Na każdym z nich zdradza tajniki produkcji, jakimi jest choćby długodojrzewające ciasto, które przed wypiekiem leżakuje w dużych skrzyniach. Czytamy smakowite opisy, które podkreślają polskość produktów i dbałość o każdy szczegół produkcji. Okazuje się, że w czasach masowych produkcji w Polsce przetrwało miejsce, które ponad wszystko ceni sobie tradycyjne receptury, wiedzę mistrzów piernikarskich i jakość produktów. W czasach, w których ceni się czas i pieniądz, w Fabryce Cukierniczej Kopernik S.A. ciasto na pierniki spokojnie leżakuje w chłodnych piwnicach, nabierając aromatu i smaku korzennych przypraw.

Poprzedni postNastępny post