Marketing

Nowa identyfikacja wizualna Deloitte

Nowa identyfikacja wizualna ma wzmocnić pozycję Deloitte jako wiodącej firmy doradczej na świecie.

Nowa identyfikacja wizualna ma wzmocnić pozycję Deloitte jako wiodącej firmy doradczej na świecie.

Znana na całym świecie firma doradcza Deloitte odświeża swoją markę. Subtelne z pozoru zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo Deloitte służą lepszemu odzwierciedleniu aktualnego pozycjonowania marki oraz ujednoliceniu jej wyglądu w nowoczesnych kanałach komunikacji. Konsekwencją będą spójne wrażenia klientów obcujących z marką na całym świecie.

– Celem wprowadzanych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako wiodącej globalnej firmy doradczej i lidera we wprowadzaniu zmian związanych m.in. z cyfrową transformacją biznesu na całym świecie. Stąd wynika również potrzeba odświeżenia identyfikacji wizualnej. Ma ona za zadanie odwzorowywać to, czym współcześnie jest dla klientów i pozostałych interesariuszy interakcja z Deloitte – wyjaśnia Halina Frańczak, Dyrektor Marketingu, Deloitte Central Europe.

Nowa identyfikacja wizualna marki Deloitte obejmuje zmienione logo, litografię oraz charakter materiałów graficznych (np. zdjęć), którymi firma się posługuje, jak również zmiany w wyglądzie kanałów i aplikacji za pośrednictwem, których Deloitte kontaktuje się z odbiorcami swoich treści. Od teraz marka Deloitte będzie miała spójną architekturę i wygląd na całym świecie.

Deloitte zmienia swój branding po raz pierwszy od 15 lat. Fizyczny rebranding biur firmy i stosowanych przez nią materiałów graficznych następował będzie stopniowo.

Poprzedni postNastępny post