Design, Opakowania

Linia herbaty dla podróżników

Teapins, lider na rynku herbat premium w Wietnamie, stworzył kolekcję herbat z gospodarstw rolnych około pięć lat temu. Aby stworzyć tę kolekcję, założyciele firmy zwiedzili wszystkie plantacje herbaty w Wietnamie, aby wybrać najlepsze farmy herbaty –  od klasycznych po egzotyczne mieszanki. Firma Teapins popiera ideę, że najlepsza herbata jest tam, gdzie rośnie, i oferuje ją do kupienia bezpośrednio od lokalnych rolników.

Obecnie firma wchodzi na nowy rynek i zmienia asortyment herbat. Pudełko nie spełnia już zwiększonych potrzeb firmy, która rozwija się dynamicznie, a liczba produktów rośnie w niekontrolowany sposób. Nałożono więc nacisk na odświeżenie linii „Traveler”.

Marka Teapins to przede wszystkim ukazanie plantacji herbaty na świecie. Głównym elementem łączącym różne linie marki Teapins jest „bilet” – bilet na podróż do zakątków świata związanych z herbatą. W linii produktów „Farmers” klienci odwiedzają plantacje herbaty w różnych krajach. W linii „Traveler” podróżują do miejsc, w których tradycje herbaty są silne, do krajów i miast, w których ludzie widzą w herbacie dużą wartość. Miło jest przywieźć z podróży herbatę połączoną ze wspomnieniami z konkretnego miejsca – możesz zaparzyć herbatę, obejrzeć zdjęcia miejsc, w których byłeś i podzielić się historiami z rodziną oraz przyjaciółmi.

Ohmybrand opracował kodowanie kolorów dla różnych rodzajów herbaty, hierarchię bloków tekstowych dla łatwiejszego postrzegania informacji i ogólnej logiki rozwoju opakowań dla każdego nowego miasta.

Poprzedni postNastępny post