Opakowania

Kolorowe opakowania na sok dla najmłodszych

Klientem dla tego projektu była firma, specjalizująca się w produkcji soków oraz napojów nektarowych. Ich produkty są sprzedawane przez sieć supermarketów i są skierowanych głównie do dzieci w wieku od 6 do 12 lat, a więc opakowania na sok musiały przyciągać uwagę swoimi kolorami i postaciami.

 

Koncepcja twórcza opakowania na sok

Zgodnie z zaleceniami klienta, wygląd i styl opakowania na sok musiał być żywy i kolorowy, odzwierciedlający bogaty smak produktów. Ten projekt jest bardzo wyrazisty, a dzięki swojej naturalności odróżnia się od konkurencji, która używa głównie ilustracji w stylu 3D, które coraz częściej kojarzą się ze sztucznością – zatem ostateczne opakowanie to równowaga między gustownym a naturalnym stylem opakowania na sok.

Kolejnym celem podczas przeprojektowania marki było stworzenie unikalnych wizualizacji, które marka mogłaby posiadać, aby w późniejszym czasie można było zbudować wyjątkową komunikację reklamową poza opakowaniem. Przekształcono owocowy smak każdego opakowania na sok na słodkie, zabawne, przyciągające wzrok postacie. Skrojone na miarę ilustracje dodają wartości marce i odróżniają opakowanie od popularnych maskotek z kreskówek, które dominują na sklepowych półkach.

opakowania na sok

 

Design: Caparo design crew

Poprzedni postNastępny post