Opakowania

Forma opakowania – czyli jak przyciągnąć klientów?

forma opakowania
Aby wprowadzić na rynek nowy, naturalny i innowacyjny produkt, jego wizualny obraz powinien dać konsumentowi poczucie dostępności w połączeniu z wysoką jakością. Forma opakowania jest tutaj kluczowa – zobacz jak zrobić to dobrze!
Głównym celem przy opracowywaniu projektu opakowania grzanek był nacisk na naturalne składniki, z których składa się produkt. Kształt i faktura opakowania została wykonana w formie bochenka chleba, co uwidacznia charakterystyczność produktu. Ta forma opakowania pozwala pomieścić maksymalną ilość towarów w minimalnych rozmiarach. W rezultacie produkt w opakowaniu otrzymał nie tylko wizualnie charakterystyczne cechy, które są przyjemne dla oka, ale także zwartość opakowania w odpowiednich wymiarach.

forma opakowania

Pierwsze foremka do pieczenia, później forma opakowania

Prywatna piekarnia „On Cherry” piecze chleb i wyroby piekarnicze od 1996 roku. Z biegiem lat przekształciła z małej rodzinnej firmy w dużą produkcję, zlokalizowaną w kilku regionach i wyposażoną w nowoczesny sprzęt. Produkty prywatnej piekarni „On Vishneva” zostały nagrodzone dyplomami i uznane przez specjalistów piekarni, zarówno w Rosji, jak i za granicą.
forma opakowania
Design: Unibe
Poprzedni postNastępny post