Design

Design piwa w 3 odsłonach – odkryj tajemnice Babilonu

Piwo i intrygujący design etykiety – to połączenie sprawi, że każdy alkohol będzie wyglądał luksusowo i zachęci potencjalnego klienta.

Przedstawiony produkt jest nową marką piwa, którego szczególną cechą jest to, że jest przygotowywane według receptury pierwszego wyprodukowanego piwa pochodzącego z Babilonu. W naszym wyobrażeniu Babilon pojawia się jako miasto z przeszłości pożądliwe, grzeszne, atrakcyjne i egzotyczne. Właśnie dlatego nazwa piwa to Impía, czyli przymiotnik, który odnosi się do miasta Babilon. Całości towarzyszy różnorodny design.

Nowy design etykiety dla każdej odmiany piwa

Napis z małymi literami został ręcznie opracowany dla logo, któremu towarzyszyły slogany takie jak „Smaki Babilonu”, czy „Browar tradycyjny”. Każda odmiana piwa przybliża nas do jednego z filarów kultury, która ma powszechnie znane elementy. Oto, jak przedstawiają się trzy smaki piwo, którym towarzyszy odmienny design: Impía The Writing, reprezentowana przez pismo klinowe, Impía The Gardens, która nawiązuje do Ogrodów Babilonu i Impía The Tower, która odnosi się do Wieży Babel.

Wszystkie ilustracje zostały wykonane cyfrowo za pomocą pędzli z efektem kredy, które dodają charakteru rękodzieła. Są tu reprezentowane elementy graweru, różnorodność roślin i kwiatów, a także elementy architektoniczne w zależności od różnorodności piwa, które jest ilustrowane.

design

We wszystkich przypadkach design tła jest ciemnoniebieski, ponieważ ciemność jest tajemnicza, co nas podnieca i uwodzi. Etykiety są nadrukowane na ułożonym papierze ciągłym, złączonym z przodu i z tyłu, a kształt wybranej butelki to Steinieform lub DIN6199, który za pomocą zakrzywionych kształtów symuluje rodzaj erotyki, którą przekazuje nam miasto Babilon. Szkło jest ciemne, aby zapobiec wpływowi promieniowania słonecznego na chmiel i uszkodzeniu zawartości.

Design: Botánico Estudio

Poprzedni postNastępny post