Design, Opakowania

Obuwie Kolhapuri jest jedyne w swoim rodzaju. Buty znane są z tego, że podnoszą status społeczny ich posiadacza. Ich unikalny projekt, poparty skomplikowanym kunsztem jest znany w całych Indiach oraz na całym świecie.
Pomimo sukcesu obuwia, nie miało ono styczności z przemyślanymi, kreatywnymi opakowaniami. Opracowano więc rozwiązanie nie tylko pod względem formy, ale także pod względem brandingu i rozpakowywania. Opakowanie jest eleganckie oraz stawia na wysoką jakość i jest skierowane do wymagających klientów.


Co jest wyjątkowe?

Opakowanie stwarza wrażenie tradycyjnego dzięki nowoczesnemu podejściu i jest pierwszym w swoim rodzaju rozwiązaniem do pakowania Kolapapuri w sferze komercyjnej. Grafika ma tradycyjny wygląd. Ręczna faktura papieru przypomina ręcznie wykonane kolczatki. Czerwony i złoty wzór tekstury rangoli podnosi doświadczenie kultury i tradycji. To doświadczenie zostało zaprojektowane tak, aby stworzyć trwały wpływ na użytkownika, przed, po i podczas rozpakowywania. Kolor i wzór są inspirowane miastem i dziedzictwem Kolhapur. W środku pudełka znajduje się krótka wiadomość powitalna, dotycząca zakupu obuwia, a następnie e-mail i dane kontaktowe, jeśli użytkownik chce skontaktować się z marką.

 

Design: Mahesh Lokare, Suneet Pansare, Abhijeet Yelve

Poprzedni postNastępny post